Thursday 9 November 2017

Die Rig Systems Van Eso


Die rig Systems van ESO Deur atropos op 7 Desember 2012 in redaksionele Sedert die aankondiging dat die Elder Scrolls Online n reticle gebaseer real-time bestry stelsel sal gebruik, het 'n hewige debat onderwerp van bespreking was hoe fokus meganika ten einde sal funksioneer om te vergoed vir die beperkinge van suiwer eerste persoon skieter styl treffer opsporing. Ongelukkig is daar 'n groot mate van verkeerde inligting wat sirkuleer in die hele ESO gemeenskap met betrekking tot hoe die fokus is en druk opsporing hanteer, met 'n paar dobbel nuus rapporteer verskillende interpretasies van hierdie spesifieke stelsel. Ek het na te gaan met die ongelooflike gemeenskap mense by ZeniMax Online vir 'n paar verduideliking, sodat hulle gehelp het om te beskryf hoe hierdie meganika werk in Elder Scrolls Online. By die bespreking van fokus, dit is belangrik om te besef dat dit verwys tipies na die kombinasie van twee meganika; fokus en druk-opsporing. Eerstens fokus is die werklike metode van interaksie met die wêreld en die regie van die fokus van jou speler karakter. Ons weet reeds dat ESO maak gebruik van 'n derde (of eerste) skema persoon beheer waarmee die karakters aandag gerig met behulp van 'n vaste reticle. Net soos in Skyrim, hierdie reticle gelas die karakters fokus wanneer interaksie met voorwerpe, NPCs, en mik nabygeveg of gewissel aanvalle. Na my hands-on sessie op die pers geval, ek het ook aangekondig dat ESO ingesluit 'n harde-sluit stelsel vir die handhawing van fokus op 'n spesifieke vyand tydens 'n stampvol ontmoeting. Aangesien dit moeilik slot is 'n inisiatief deur die [TAB] sleutel, het dit moeilik om verskillende bronne te versoen beweer dat ESO doen, of nie, funksie blad-teiken. Die frase 8220; blad-targeting8221; het iets van 'n boeman binne die dobbelbedryf geword, wat roekeloos gebruik word in bespreking as 'n plaasvervanger vir 'n leër van foute met bestry stelsels, getref opsporing, of selfs spel balans. Alle blad-fokus konvensioneel impliseer is 'n koppelvlak waardeur die speler kan wissel deur beskikbaar teikens ten einde van nabyheid. As deel van my ondersoek het ek gevra of ESO funksies presiese hierdie werktuigkundige. Die tweede belangrike faset van die fokus impliseer 'n strategie van treffer-opsporing, waar die spel bediener bekragtig of 'n aanval met sy teiken. Daar is 'n enorme bedrag van opgewondenheid oor die beweging na FPS styl meganika in MMOs; 'n tipe stelsel wat geneig is om onderdompeling en betrokkenheid te verhoog. Hierdie innovasie kom teen 'n koste egter; terwyl die internet-infrastruktuur dramaties sedert die vroeë jare van die MMO genre, latency, variansie in konneksie spoed, en geografiese skeiding van spelers het verbeter steeds 'n moeilike uitdagings vir FPS styl treffer opsporing op 'n massiewe skaal. As 'n spel wat ontwerp is om 'n beroep op 'n wye gehoor van beide Elder Scrolls entoesiaste en MMO gamers, Elder Scrolls Online kan nie prakties hoop om ware fisika gebaseer projektiel treffer opsporing vir 'n aantal redes, belangrikste van wat implementeer is die groot geografiese gebied wat hanteer word deur die Megaserver. Die stelsel wat TERA werke met omstrede sukses het 'n pionier in die Koreaanse mark, 'n nasie van die grootte van Indiana waar netwerkinfrastruktuur is min of meer homogeen. Die ESO Megaserver sal die geheel van Noord-Amerika te hanteer (en moontlik Europa sowel). Dit geografiese omvang sal ongetwyfeld situasies te skep waar latency is die primêre beslissende faktor in die sukses speler, 'n situasie wat ZeniMax Online beslis sal wil vermy. In wat sal hopelik opklaar n groot deel van die verwarring met betrekking tot die bedoeling van hierdie stelsels in ESO, ek het na die ontwikkeling span by ZeniMax Online wat goedgunstiglik my vrae deur Paul Sage gehardloop en het die volgende reaksie. Wat ons kan jy nou vertel is dat die teiken stelsel is baie soortgelyk aan wat jy ervaar wanneer jy ons besoek vir die voorskou geval. Soos in Skyrim, jou aanvalle te gaan waar jou reticle is gemik. So, terwyl ons nie die tradisionele blad-fokus het, het ons 'n stelsel waar as vyande is naby aan mekaar, kan jy die blad om die een wat jy wil om te tref kies. Dink aan hierdie meer as 'n hulpmiddel om die oog, en dit kan veral effektief vir gevegte nie. Alle fokus is uiteindelik op grond van waar jou reticle is aimedwhen jy jou reticle wat gemik is op 'n monster (of groep monsters) wat jy kan sluit op 'n teiken en selfs siklus deur middel van 'n groep aan die een wat jy wil om aan te val kies. In die geval van monsters wat nou gestapel op mekaar, die een wat jy gekies het, is die een van jou aanvalle sal tref. As jou reticle is duidelik op elke groot skild gebruik, maar jou doel-hulp is op 'n ander teiken, sal jy nog steeds die teiken getref jou reticle op. Ook, moet jy in die gesig staar jou doel om hulle te tref. Daar is 'n bietjie meer om die fokus en mik stelsel as wat (en ons sal in meer besonderhede in die Vra ons alles en nog komende geveg-sentriese gemeenskap inhoud), maar hopelik wat gee jou 'n algemene idee. Soos met enige iets in die ontwikkeling, net in gedagte hou dat hierdie is onderhewig aan verandering. Dit duidelikheid grootliks herbevestig my eie ervaring tydens die voorskou geval, terwyl die toevoeging van 'n paar interessante inligting wat lig werp op hoe treffer opsporing waarskynlik sal hanteer. Fokus is hoofsaaklik reticle gebaseer, maar die 8220; teiken lock8221; wat gebruik kan word gery met behulp van die [TAB] sleutel verskil van tradisionele 8220; blad-targeting8221; in 'n paar belangrike maniere. Die belangrikste is dat dit siklusse deur middel van beskikbare teikens wat die naaste woon die posisie van jou reticle, eerder as deur die nabyheid van die speler. In die tweede plek is, kan dit verwerp deur die reticle self as die twee doelwitte verskil. My interpretasie is dat die 8220; n harde-lock8221; dien om tegniese beperkinge in treffer opsporing vroeër in hierdie artikel uiteengesit versag. Beide vir vyande in cluster groepe en vyande te bereik, sou dit onprakties om te verwag spelers om presies te kies uit hul teiken met behulp van die reticle alleen te wees. My vermoede is dat treffer opsporing nie sal staatmaak op die fisika en trajek van speler gelei projektiele, maar eerder die vlug van hierdie missiele sal outomatiese in korrespondensie met 'n spelers gesluit teiken. Ek hoop dat hierdie artikel die manier waarop fokus meganika hanteer in ESO het opgeklaar, Im gretig om te hoor wat die gemeenskap dink oor die sterk - en swakpunte van hierdie stelsel. Dink jy dat die dubbele metodes van fokus voldoende sal wees vir die MMO omgewing? Laat jou gedagtes in die kommentaar hieronder!

No comments:

Post a Comment