Wednesday 29 November 2017

Trading Plan Wenke


Trading Plan Wenke Online Trading Akademie, Hoof Onderwys, produkte en dienste Beampte As 'n handelaar en opvoeder, het ek afgekom op duisende van die handelaars kom gedurende die afgelope 15 jaar. Ek kan eerlik sê dat ek nog nooit ontmoet of gesien 'n handelaar in staat wees om te gaan sit in die voorkant van 'n skerm elke oggend sonder 'n verhandeling van plan, kyk na 'n paar kaarte, begin handel, en maak geld deurgaans jaar na jaar. Ek sê nie dit is nie moontlik, ek het net nooit gesien nie. Die mense wat jy sien goed doen 'n verhandeling van plan. Van daardie groep wat goed doen, is dit tipies die mense met die kort, eenvoudige handel planne wat die beste doen. Die sleutel is om seker te maak jou handel plan is joune en vir jou werk. Maak seker dit verseker dat byna alles wat 'n reël kan wees, is 'n reël. Hierdie hoef nie die beste reëls wees, die feit dat hulle reëls is wat die sleutel is as reëls geskied menslike emosie en denke uit handel. In die handel kursusse, hier is 'n paar vrae wat ek moedig studente om te dink oor en antwoord. Sodra hulle dit beantwoord objektief, ek help om hulle sterk deur 'n heen en weer e-pos dialoog. Ek het gedink ek sou dit hier te deel tot voordeel van ons lesers: 1) Hoekom wil jy om handel te dryf? Die voor die hand liggende antwoord is om 8220; maak money8221; maar die suksesvolle handelaar neem hierdie veel dieper. Is jy probeer om 'n wins drumpel wat jou sal toelaat om jou dagtaak en handel van die huis verlaat om te kry? Is jy afgetree en wil ophou grawe in spaargeld te leef, sodat jy wil om handel te dryf om te vergoed vir wat? Is jy probeer om welvaart te skep met 'n lang termyn posisies terwyl jy geniet jou loopbaan buite die markte? Wanneer studente beantwoord hierdie vraag behoorlik, is dit maklik vir my om hulle te lei in die regte markte, tydraamwerke, en strategieë. 2) Wat is jou strategie? Hierdie een is die sleutel. Ek sê studente soveel besonderhede bevat as wat hulle kan wees. Met ander woorde: As presies weet wat jy koop en verkoop? Hoe presies hanteer jy tot stilstand kom en teikens en so aan? Uit my ervaring, hoe meer jy kan maak mark spekuleer 100% reëlgebaseerde, hoe beter sal jy doen. Selfs al het ek studente vertel hier baie te gedetailleerde, ek eindig altyd op die toevoeging van reëls hulle didnt oorweeg. 3) Wat Markte sal jy handel? Hierdie een is weer baie belangrik as almal anders. Daar is 4 belangrikste bateklasse en baie markte binne hulle. Hulle het almal voor-en nadele, maar die skoonheid is dat 'n stel van markte soos die Futures volkome kan wees vir een persoon en die Aandelemarkte gepas vir iemand anders wees. Deur te weet iemand doelwitte, lewenstyl, rekening grootte, persoonlikheid, en so aan, is dit maklik om hulle te stuur in die rigting van 'n stel van markte wat hulle help om hul doelwitte te bereik in die veiligste en mees doeltreffende manier moontlik te bereik. Ook binne elke bateklas, die markte is baie anders. Miskien het jy handel die aandelemark en is meer konserwatief en op soek na 'n stadiger bewegende mark, jy sal goed bedien handel die QQQQ maar as jy GOOG en BIDU verhandel, sou dit nie vir jou werk nie. In futures, is die persoon wat die DAX termynmark verhandel gaan verveeld handel die Vyf Jaar Nota toekoms. Die punt is, daar is 'n versameling van markte daar buite vir elke persoon, maar elke stel markte is beslis nie vir elke persoon. Ek help aanpas dat vir mense. 4) Hoeveel kapitaal het jy? Ek ontmoet studente al die tyd wat die handel markte wat veel groter is as wat hulle moet handel met hul rekening groottes. Verder, 'n paar mense op te veel risiko en hefboom. Dit is 'n resep vir 'n ramp. Met posisie sizing parameters en rekening groottes in klip in 'n verhandeling van plan help gee jou die beste kans om met die laagste risiko. 5) Hoeveel tyd het jy? Dit is weer 'n belangrike vraag. Dit sal bepaal of jy 'n dag handelaar moet wees, swaai handelaar, en so aan. Dit is ook nie reg of verkeerd, beter of slegter. Die sleutel is om seker te maak jy sit jouself in die beste posisie om te slaag en afhangende van wanneer jy die markte kan kyk of doen jou analise, is daar 'n gehalte lae markrisiko beweeg 24 uur per dag, 6 dae per week. Hierdie vraag gaan dieper as well. Byvoorbeeld, as jy het baie tyd en wil 'n aktiewe handelaar wees, ek sou nog nooit beveel aan dat iemand in die voorkant van die skerm sit die hele dag. Die beste aktiewe dag handelaars hul geld in die vroeë oggend en daar is 'n baie spesifieke mark rede hiervoor dat ons oor gaan in die klas. Maak seker wanneer jy beantwoord die tyd kwessie vraag, jy nie net te dink oor vandag nie, maar ook 5 en 10 jaar van nou af. Ek het gedink soos hierdie en dit het my gelei tot 'n hele groot lewe, maar almal van beplanning. Terwyl ek oor die volgende vrae met die groepe in die kursusse te gaan, hoef ons spandeer baie tyd antwoord hulle in die klas. Ek het hulle hierdie voorbereiding te doen by die huis, want almal is baie anders. Elke persone doelwitte, leefstyle, rekening groottes, persoonlikhede, en so aan is baie baie anders. Sodra jy jou handel plan egter voltooi en jy het 'n suksesvolle track record van ses maande van soliede handelsresultate, slot wat beplan word en nooit deel dit met iemand. Gebruik dit om 'n ongelooflike lewe te bou vir jou en jou gesin. Hou vas aan die rand wat jy i soveel moeite bereik het. Gelukkig wees om jou kennis te deel, maar dit beteken nie dat dit beteken weggee jou strategie. Die doel van hierdie stuk was om mense te kry om te begin vra die regte vrae. Hierdie eenvoudige idees kan soms vertroebel deur al die misleidende bemarking wat in die wêreld bestaan. Ek wil u aanmoedig om te vra jouself die volgende vrae en kontak ons ​​by Online Trading Akademie om jou handel onderwys te bevorder.

No comments:

Post a Comment