Sunday 27 August 2017

Aanlyn Handel Instituut


handelaar Programme 'N all-inclusive program vir diegene daartoe verbind om 'n professionele handelaar met die Affinity Trading Instituut ™ Ontwerp vir: kopvel, Intraday en Gap Handelaars 9-dag program - $ 4995 Maandelikse betaling opsies is beskikbaar. Kontak ons ​​vir meer inligting. Pryse van toepassing met befondsing van 'n $ 5,000 professionele handel rekening met 'n 3de party CBSX makelaar handelaar of 'n $ 30,000 aktiewe handel goedgekeur makelaars rekening met 'n makelaars. Nie Amerikaanse kliënte bel vir Internasionale pryse en professionele handel opsies. program beskrywing Hoekom doen die meeste handelaars misluk? 1) 'n Gebrek aan behoorlike opleiding, 2) Geen bewese handel plan, 3) Versuim om prosedures vir risikobestuur te volg, en 4) Beperk tot geen kapitaal om handel te dryf met. Met die affiniteit professionele handelaar Program, ons het 'n stelsel wat die vier groot struikelblokke, sodat jou kanse om 'n winsgewende dag handelaar grootliks verbeter sal uitskakel. Eerste wat jy sal begin met ons omvattende 2-Day Onderwys kursusse. Ontwikkel en geleer deur Affinity stigter en professionele handelaar Michael Di Gioia, sal jy spandeer vier dae leer almal dieselfde inkomste vervaardiging strategieë en tegnieke ons professionele handelaars gebruik op 'n daaglikse basis. Volgende jy gedompel in ons 5-Dag Trading Lab waar jy die gaping tussen teorie en "die werklike lewe" sal oorbrug deur te verfyn wat jy geleer het in 'n lewendige mark omgewing plaas live ambagte. Terwyl die meeste maatskappye sal oorweeg jou handel opleiding te voltooi op daardie stadium, Affinity gaan die ekstra stap. Ons het gevind dat 'n belangrike noodsaaklikheid om die sukses van ons nuwe handelaars is om hulle saam te werk met 'n ervare Affinity professionele handelaar wat reeds weet hoe om winsgewend handel te dryf. Met die affiniteit coaching program tot jou beskikking, sal jy 'n persoonlike handel afrigter wat daar sal wees om enige vrae wat u mag hê, te beantwoord het, help handhaaf 'n sterk sielkundige ingesteldheid en om seker te maak jy volg jou handel plan. Met toegang tot die Affinity professionele handelaar Program. sal jy die volgende ontvang: 2-Day Affinity Trader Stigting Kursus 2-Day Affinity Trader Gevorderde teorie en praktyk Kursus 5-Dag Affinity Online Trading Lab 3 maande toegang tot die Affinity Legendes van Wall Street Online Trading Kamer 3 maande toegang tot die afrigtingsprogram (1/2 uur per week, op die handelaars versoek) Unlimited gratis te neem nie aan die Trader Stigting en Gevorderde teorie en praktyk kursusse 1-Maand van Realisties Papier Trading sagteware Lidmaatskap sluit tot 50% af van ander opvoedkundige aanbiedinge en Trading Kamer Reeks 56 Opleiding en coaching is beskikbaar op aanvraag Affinity Trader platform teen 50% van die gewone prys Dit is Vikash Agarwal werk in die aandelemark sedert verlede 5 jaar as 'n sub makelaar by nigahi, distt: - Siingrauli M. P. In 1 jaar IпїЅm met 90 kliënte en dan nadat ek my kliënte gevolglik verloor as gevolg van hul verlies. Hierdie jaar het ek is met 40 wat baie stadig werk. Ek en my kliënt die gesig staar 'n baie verloor in hierdie mark as gevolg van nie die behoorlike kennis van marketпїЅ. Dan dink ek IпїЅve om te studeer vir tegniese en fundamentele strategie vir hierdie mark, wat is nuttig vir my en my kliënte. Ek soek op die internet. Ek het baie afrigting op dit wat verskillende tegnieke, verskillende strukture met. Dan gekontak ek me Kavita Jain en me Deepika om die besonderhede van hul kursus en instituut weet. Toe het ek SWASTIKA INSTITUUT finansiële markte en navorsing, Indore vir die aanleer van die hele ding oor die mark. Ek donпїЅt het baie tyd vir dit nie, maar ek sluit vir 1 maand. My joernaal tyd was 16:00-05:00. IпїЅm alleen in my joernaal te danke aan my tyd probleem, maar daarna het my afrigter mnr Santosh Meena is uitstekend en goed opdrag op tegniese en fundamentele strategie. Hy het my geleer alles oor die aandelemark in besonderhede. Na voltooiing van die kursus het ek besef dat wat die fout gemaak het dat ek en my kliënte uit afgelope 5 jaar. En ek het by my kantoor. Ek gebruik al die tegnieke wat mnr Santosh Meena het vir my gesê. Ek volg al die reëls. En nou is ek en my kliënte nie gesien dat die groot skade, maar met 'n paar voordele te. Op die oomblik is IпїЅm hardloop 2 kantore in my omgewing wat van 120 clientsпїЅ. En IпїЅm gaan 1 meer kantoor oop te maak deur die maand van JuneпїЅпїЅ Op die laaste, maar nie die minste wat ek en my kliënte is baie dankbaar vir al SWASTIKA lede die. Hulle gee vir ons 'n baie goeie serviceпїЅпїЅпїЅ. Ek waardeer dit regtig. Ek het regtig dankie aan al die lede (Kavita JI, Santosh Meena JI, Amita Khare JI) Wens julle almal die beste vir jou toekoms. Instituut vir Options Research, Inc. Die Instituut vir Options Research, Inc. webwerf is ryk aan hulpbronne vir ernstige opsies handelaars. Huis van Ken Trester se Opsie Meester, Sit en Call Taktikus en The Complete Opsie Player. Gratis opsies handel advies, inligting en nuusbrief diens. Ons publiseer sagteware, boeke, video-en klank huis studiekursusse en nuusbriewe op voorraad, indeks en kommoditeit opsies. (Van Ken Trester, nasionaal bekende opsies kenner.) Ons raai die Put Call Taktikus. Trouens, ons is so vol vertroue dat jy hierdie hulpbron sal vind nuttig - ons bied 'n 3 weke proef inskrywing. slegs $ 9,95. As jy ernstig is oor die leer hoe om geld te maak met opsies is, sal jy beslis wil om te kyk na Ken se opsie handel sagteware (Opsie Meester en die drukknop Pro), boeke en video's sowel. Moet dit nie misloop ons nuutste produk, die druk op die knoppie Suite vir direkte opsie Aanbevelingen en ontleding met die druk van 'n knoppie! Sharekhan, jou eie gids tot die finansiële oerwoud, 'n stap te handelaar onderwys hupstoot het 'n vennootskap met Online Trading Akademie kwaliteit handelaar onderwys te voorsien. As ons opvoedkundige vennoot, sal Online Trading Akademie professionele onderwys aan handelaars wat wil om suksesvol te wees in 'n mark, en enige bateklas te voorsien. Met 34 sentrums regoor die wêreld en groei, Online Trading Akademie is die wêreld se mees betroubare naam in professionele handelaar onderwys. Op Online Trading Akademie, ons voortdurende strewe is om handelaar onderwys voorsiening te maak vir elke behoefte en ervaring vlak. Ons bied handelaars met: - Die Amptelike Van Tharp Webwerf vir Trading Onderwys Jy wil Kwaliteit Trading inligting om jou te help bereik jou beste handel Potensiële. Om ander te help die beste handelaar of belegger wat hulle kan wees het Tharp se missie is sedert 1982 Dr. Tharp bied unieke leerstrategieë, en sy handel onderwys tegnieke vir die vervaardiging van 'n groot handelaars is 'n paar van die mees doeltreffende in die veld. Hy leer 'n stel idees en beginsels genoem & quot;. Tharp Concepts & quot; Hierdie beginsels neem die misterie uit handel deur hulle te help om te verstaan ​​wie jy is as 'n handelaar, hoe jou persoonlike sielkunde kan werk vir jou in plaas van teen jou, hoe om te dink oor en bestuur risiko, en hoe om 'n wen-handel stelsel te ontwikkel. & Quot; T rading en belê is baie eenvoudig prosesse en ons mense probeer om dit te maak in iets veel meer kompleks. Ongelukkig het ons het 'n baie vooroordele wat aangaan handel besluite. & Quot; Ek glo mense kry presies wat hulle wil hê uit die markte en die meeste mense is bang vir sukses of mislukking of beide. As gevolg hiervan, is hulle geneig om verandering teen te staan ​​en voort te gaan om hul natuurlike vooroordele volg en verloor in die markte. Wanneer jy ontslae te raak van die vrees, is geneig om ontslae te raak van die vooroordele. & Quot; Soos vir risiko, die meeste mense verstaan ​​dit nie, insluitend 'n baie professionele mense, en wat is baie interessant is dat sodra jy risiko en portefeuljebestuur verstaan, kan jy 'n handel stelsel te ontwerp met byna enige vlak van prestasie & quot. - Van K. Tharp Terwyl kundigheid Van Tharp se is op die gebied van finansies, sy missie is om mense aan te raak op 'n manier dat hulle verander vir die beter. Deur sy boeke, studieprogramme, en werkswinkels, sal jy leer oor stelselontwikkeling, posisie sizing, risikobeheer, R-veelvoude, die sielkunde van die saak en baie, baie meer! Registrasie vir die OPSIES Vind antwoorde op die mees algemene vrae Süd deur ons hulptoonbank. Van A-Z, vind definisies vir honderde opsies terme. Het jy probleme met die vind van wat jy soek? Sien ons Sitemap vir 'n gedetailleerde lys van al ons inhoud en gereedskap. 'N Seleksie van nuttige webwerwe vir aanhalingstekens & Nuus, Options Effektebeurse, Onderwys en gereedskap, en ander organisasies. Wil jy opsies inhoud te neem in jou organisasies webwerf? Hier is meer oor ons vennootskap program Nog nie vind wat jy soek nie? Ons moedig u aan om ons opsies professionele beroep op 1-888-678-4667.

No comments:

Post a Comment