Saturday 12 August 2017

Hersiening Van Kelbyone


Hersiening van Kelby Een Baie van julle weet dat i leer online fotografie klasse by PhotoClasses. maar wat nie die geval by alle beteken dat ek nie doen 'n ton van myself leer. В Een gewilde hulpbron op die web vir die aanleer van fotografie is KelbyOne. Ek het 'n on-weer weer off-intekenaar Kelby OneВ vir 'n paar jaar en wil graag my hersiening van die webwerf gee. Wat is Kelby Een? Kelby OneВ is 'n webwerf met honderde ure van video-opleiding op fotografie, Photoshop, Light Room, en baie ander onderwerpe wat verband hou met digitale kuns en media. В n inskrywing op die webwerf kos $ 24 per maand om te kyk soveel fotografie video's as jou klein hart begeer. algehele Kommentaar Die mense by Kelby Media het opgelyn 'n all-star-span van fotograwe om fotografie te leer oor hul aanlyn-video klasse. В Dit is geweldig om so 'n fantastiese fotograwe by die werk kyk, Maar net omdat baie van die instrukteurs is groot fotograwe NIE hulle maak 'n groot onderwysers, wat baie van die klasse pynlik om te kyk kan maak. Die klasse is dikwels baie stadig bewegende en ek vind myself dikwels bereik vir die vinnig vorentoe knoppie. В As jy egter bereid is om geduldig te wees is, is dit een van die beste hulpbronne op die web vir die aanleer van fotografie. В Vir $ 24 per maand, dit is 'n no-brainer. В Fantastic klasse. Wat ek graag oor KelbyВ Een My mening van Kelby Opleiding is meestal positief. В Ek het geleer baie nuwe wenke en tegnieke van die video's wat ek nêrens anders havent gesien in ander werkswinkels of op В ander webwerwe. Die prys is redelik redelike vir wat jy kry. В $ 24 per maand vir 'n onbeperkte uitsig oor fotografie instruksionele video's is 'n fantastiese deal. Die video's is professioneel verfilm en geredigeer. В Dit lyk skoon en maklik om te sien. Al die video's is geskep deur die absolute leiers op die spesifieke onderwerpe. В Joe McNally leer flits fotografie, Scott Kelby leer Photoshop, Moose Peterson leer wild fotografie, ens Die webwerf is redelik maklik om te gebruik, al was ek ook 'n paar klagtes daaroor dat Siek praat later. Wat ek didnt wil oor KelbyВ Een My grootste klagte by die webwerf is dat baie van die instrukteurs net die dag spandeer fotografeer in plaas van onderrig. В Terwyl kyk na die video's, ek het 'n duisend verskillende vrae oor wat hulle om dit te doen is nie. В Op baie van die video's, blyk dit dat die instrukteur didnt regtig beplan wat hy of sy wil te leer. Miskien Im A. D.D. maar ek wil die video's was die helfte van die lengte met twee keer die inhoud. В Ek dink die mense by Kelby Media besluit om die beste fotograwe in elke area eerder as die beste fotografie instrukteurs in elke gebied te kies. В Dit is nuttig om te kyk die meesters van hul werk te doen, maar dit kan so stadig dat sy moeilik om te kyk na sekere punte wees. Ook, ek dont like hoe hulle hul kansellasies hanteer. В Alhoewel jy te eniger tyd kan kanselleer, hulle dwing om werklik die telefoon optel en bel hulle. В Gegewe dat ek hardloop groot webtuistes, asook, ek weet baie goed dat dit is eenvoudig 'n manier om dit te doen deur eenvoudig kliek op 'n knoppie in die 8220 te skep, my account8221; instelling van 'n webwerf. × Die feit dat hulle kliënte wat wil kanselleer irriteer (vermoedelik om te hou jy ingeskryf) irks my 'n bietjie. Laaste, die werklike probleem met die leer op Kelby OneВ is die gebrek aan terugvoer. В Jy kyk, maar as jy 'n question8230; jammer. Jy op jou eie. net В Video. Daar is voordele en nadele, maar die meeste fotograwe sal vind dit 'n goeie waarde wees. В As dit ooreenstem met jou leerstyl, dit is 'n wonderlike hulpbron waar ek leer baie.

No comments:

Post a Comment