Thursday 17 August 2017

Aanlyn Handel Kan Jy Geld Maak


Dit is 'n uitdaging in 'n goeie manier. Baie selfs ontslae verslaaf. Maar die uiteindelike doel om finansiële vryheid en stabiliteit handel vind Forex dryf almal van beginners tot gevorderde handelaar met steeds groeiende inspirasie. Ek is 'n bietjie mal oor Forex te :) Anders hoekom sou ek 'n webwerf te hou daaroor :) Wat is die vinnigste manier om geld te verdien in Forex vir 'n newbie? Bad webmasters en slegte handelaars skep baie swak gehalte, spam-agtige webwerwe ... Aaaaaa ... Ek is hulpeloos! Ok. Ek is nie. So, jy vir my sê om aanlyn te gaan en te lees oor Forex? Enigiets anders wat ek moet doen in die eerste plek? Open 'n demo rekening met enige Forex makelaar. Maar ek het nog niks van handel weet! En jy sal nie weet totdat jy 'n verhandelingsplatform van stapel te stuur en kyk na Forex kaarte en begin verken op jou eie. Glo my, dit is pret, sal jy gegee word demo geld, wat jy kan probeer om onmiddellik te handel. Jy kan niks verloor deur handel demo! Sterkte my liewe vriend! Laat sukses wees altyd saam met jou! Wa-'n-'n-'n-dit, ek het so baie vrae gelaat! O, jy sal nog meer as jy stap op 'n Forex ontdekking pad het. Asseblieef, nog 'n vraag Enige waarskuwings oor Forex ek moet weet? Bly jy gebruik jou kans om 'n goeie vraag. Forex bemarking industrie is taai. Sodra jy aanlyn gaan, sal jy gebombardeer met verskeie 8220; cool8221; jou handel forever8221 verander, en onweerstaanbare aanbod om Forex produkte wat sal 8220 te koop; en aanmoediging (selfs telefoonoproepe) van Forex makelaars en hul verteenwoordigers te lewende handel rekeninge oop te maak. Terwyl jy 'n volledige noob is maak seker dat jy: Moenie iets te koop, tensy jy ryk is. Moenie oopmaak live rekeninge, tensy jy sien hoe jou geld gaan. Nou kan jy nie sonder antwoord waarom ... reg? Hmm ... 'n lokval ... Die vraag skep aanbod: as baie noobs kom Forex op soek na antwoorde hoe om suksesvol te handel, diegene wat daar vir 'n rukkie gewees het gelukkig 'n "oplossing" te verkoop. Die probleem is: nie almal natuurlik, maar die meerderheid van Forex produkte het niks waardevol in hulle en leer jy dieselfde basiese dinge wat jy kan maklik aanlyn toegang gratis. Maar totdat jy meer oor Forex weet, jy kan nie 'n waardelose produk vertel van 'n goeie een. So, moenie iets te koop: boeke, seine, kursusse, stelsels ens terwyl jy 'n newbie. Dieselfde is oor lewende handel. Jy is gedoem om te verloor as jy bietjie oor handel en risikobestuur weet. So, moenie die regte geld in Forex terwyl jy 'n beginner is. Maar as jy wil uiterste gevoelens, en wil dit in elk geval probeer Leer op jou eie, handel demo vir 'n geruime tyd - jy moet dek basiese beginsels op jou eie. Later, verlaat swembad 'n beginner se, sal jy in staat wees om te kies wat pas by jou behoeftes en begroting. Weereens, baie geluk! Ek is seker jy sal 'n goeie tyd te hê! 69 Kommentaar op hierdie post My Meester niks nuuts nie. com op iets wat ons weet do not sê vir ons. Ek is seker hierdie forum is nie vir beginners. Praat oor die Heilige Graal. Vertel ons die ware advertensies gee jou meer geld as FOREX. Forex Dark Lord | September 30, 2008 op 04:38 Met advertensies ek kan 'n gemiddelde ete een keer per maand te koop. Hulle is waarskynlik meer van 'n versiering as inkomste, in teenstelling met Forex. forex lyk so kompleks, met al die anylitical gereedskap wat een of ander manier lyk dobbel. wees eerlik met my, hoe kan ek werklik geld te maak uit die forex. cos moeg van te veel dinkskrum. dankie Forex Dark Lord | 21 Oktober 2008 by 05:32 Dit lyk ingewikkeld, as jy kaarte oop eerste 10 keer, en dan uit te vind hoe om die eerste 10 ambagte stel. Al die ander is die kwessie van waarneming, reëls en volharding. Waarneming: Ek dink ek begin om dinge op Forex kaarte sien nadat paar maande van suiwer waarneming. Teen daardie tyd het ek begin ook te sien kaarte in my drome :) Leer om kaarte te neem. Dit neem tyd. Reëls: enige analitiese instrument alleen is nutteloos. Jy moet gereedskap kombineer, afhangende van hul eienskappe. Met ander woorde jy moet 'n stelsel te skep - 'n stel reëls waarop jy sal handel. Waarneming sal jou toelaat om die reëls te skep. Wat ek gedoen het en nog steeds lief vir om te doen, ek skryf my waarnemings neer, alles wat ek interessant vind. O, amper vergeet, die Heer van alle Forex Wenke: Elimineer al raai werk! Indien enige van jou reëls het dubbele betekenis of jy moet besluite wat gebaseer is op jou persepsie te neem, sal nie jy konsekwent suksesvolle in die handel wees. Volharding: daarsonder sal jy moed opgee nadat jy vir 'n geruime tyd. As 'n Heilige Graal handel stelsel in Forex was so maklik, sou ons almal miljoenêrs deur now8230 wees; Hmm, ek dink ek het hierdie paar keer already8230; Sterkte, my vriend! Siek begin nou, en jy sal dit voltooi wanneer die tyd aanbreek: Daagliks oop kaarte van enige geldeenheid paar. Voeg Bollinger bands aanwyser (200, 2), voeg 20 EMO. Alles bokant middel Bollinger groep lyn gunste kopers, terwyl onder - verkopers. Dieselfde geld vir 20 EMO - alles bo dit bevoordeel kopers, onder - verkopers. Prys wat verder gaan as Bollinger groep lyne dui op 'n sterk druk. Terwyl die druk styg, handelaars geniet 'n sterk prys beweeg. Wat is van kardinale belang om te onthou dat dinge onder druk kan pop-up ontploffende - so youd behoefte om jouself te beskerm met 'n volgkeerverlies. Nou is dit jou beurt om die story8230 voortgaan; Sterkte! Baie dankie. Ek waardeer jou raad. Ek wil regtig 'n make n fortuin uit forex. sal jy my advies gee om sudscribe vir forex seine of koop 'n forex auto pilot / robbot langs my praktyk. uit jou ondervinding in forex watter een van die maatskappye / webwerf kan jy aanbeveel dat ek skryf vir seine, en wat robbot is die beste. dankie my vriend.

No comments:

Post a Comment