Friday 22 September 2017

Draad Kennis 2 Aksie Bedrogspul !


Draad: Kennis 2 Aksie bedrogspul! Kennis 2 Aksie bedrogspul! Kennis te Aksie (K2A) - Greg Secker Ek het reeds besluit dat ek gaan 'n paar formele forex kursus by te woon om my te help met my persoonlike Forex Trading Journey toe ek saam met een van kennis om aksies (K2A) 2 uur gratis seminaar in Birmingham aan die einde van September 2010. Eerste indrukke; was dat dit 'n sales pitch en niks anders nie; die ouens was geklee in swak snyerspakke wat nie na mense se verwagtinge dat ons sou ontmoet suksesvolle handelaars verdien 'n munt te ontmoet. Natuurlik sedert besef kan jy baie goed en nie verdien lotgevalle word die handel, maar die eerste indruk in elk geval was wat ek of die ander 20 of so mense verwag. Die K2A man, het 'n relatief goeie werk verduidelik die forex mark en dit was moontlik om geld te maak uit die mark. Hy hanteer die gewone vrae oor "dit kan nie waar wees nie", "dit is dobbel", as jy 'n suksesvolle handelaar hoekom doen jy dit "baie goed. Hy het 'n bietjie spog te veel hy gesmee het, maar omdat hy 'n ontwerper man wil, sien ek die goedkoop hemde en klere wat hulle gedra het. Aan die einde van die seminaar waarin hy het geen werklike idee oor wat strategieë een sal volg om geld te maak, het hulle met verkoop. Vir £ 2000 + BTW (CD van £ 3000) jy 'n 2 dag Forex Opleiding kry natuurlik 3 afrigting sessies van 30 minute elk en 'n Greg Secker DVD stel. Ek het geld wat ek het om te gebruik vir heropleiding (enige niks anders) so ek het vir dit. 2 Dag Forex Seminaar Die 2 dag seminaar by hul plek in Fulham was interessant. Die kursus is gepak met 30 ander mense en ons is almal ook 'n handleiding wat 3 van Greg Seckers strategieë wat hy leer oor die kursus vervat gegee. 1 vir die einde van die dag en 2 intra dag. Die Goeie stukkies: 1. Die instrukteur is terug gelê, pret, interessante en het 'n paar van oor die handel idees en behalwe dié in die handleiding 2. Die kursus het van "dit is 'n kers" vlak te kort noem van Fibonacci - 3. ontspanne en motiverende atmosfeer 4. Stap vir stap gids oor hoe om elke strategie te implementeer 5. Goeie oorsig van die forex mark en hoe dit werk Die kon doen beter stukkies: 1. Geen kos gegee. Vir £ 1000 / dag per persoon wat jy dink hulle kan rek tot 'n toebroodjie! 2. Omdat dit begin vanaf basiese beginsels kan dit stadig wees vir sommige mense, maar dan beweeg baie redelik vinnig gedurende die dag twee verlaat die stadiger kinders agter. 3. Daar is niks in die kursus wat jy nie kan lees in 'n paar £ 20 boeke en lees vir gratis op die internet 4. Dit is duur. Dit is geprys op hierdie vlak, na my mening as mense moet dink "as sy dit veel; Dit moet goed wees ". Ek het sedertdien gesien soortgelyke kursusse vir 'n minder as die helfte van wat K2A beheer. Die Goeie stukkies 1. Met 'n paar ander mense wat ernstig is oor die handel voltydse forex gelyk Die kon doen beter: 1. Wees voorbereid - die afrigters het nie regtig veel van 'n agenda of gelyk georganiseer om die geleentheid by te hanteer Dit was 'n no brainer stuk van die raad vir my - moenie jou geld mors nie. As jy hard genoeg rondkyk Londen gebied wat jy kan dieselfde ding vir 'n baie minder vind. K2A gehou gehamer op daardie makelaars jy nie sal leer hoe om handel te dryf, het ek gevind deur die bywoning van gratis aanlyn-seminare in die aand, dat hulle dieselfde dinge wat ek betaal 2.5k vir leer. K2A is con-kunstenaars, hulle belowe die wêreld nie maar verlos niks. Hulle het versuim ook om te noem jy 'n 10k handel rekening vereis dat die soort van geld wat hulle bevorder in hul seminare maak. Plus tydens ons natuurlik ingestel hulle 'n persoon wat adverteer ware rykdom program vir £ 35k, regtig onvanpas uitgevind van mense wat hulle dan afslag te 15k + BTW. Om op te som is ek meer oortuig dat Greg Secker maak meer geld uit die opleiding wat hy doen uit handel net soos sy afrigters. Het nie gesien of gehoor nie, aangesien te maak my anders dink. Ek is seker hierdie ouens handel en miskien 'n paar van hulle handel suksesvol, hulle praat 'n goeie wedstryd, net iets in my is nie 100% oortuig daarvan as ek van wat hulle verkoop. Op die verlaat van die kursus, ek was glad nie vertroue in die plasing van 'n handelsmerk, bygewoon 05/04 aanlyn seminare wat 'n paar ordentlike aanbieders het, geplaas my 1st handel nadat 2wks en per toeval getref wins. Ek het afrigtingsessies bespreek met my afrigter - ek sal 'n finale hersiening gee op hierdie sessies toe Ek hulle klaar. (Nie buigsaam tydsberekening jou werkslewe te pas soos belowe)

No comments:

Post a Comment