Saturday 16 September 2017

Resensies Van Die Forex Trading Coach


Resensies van Die Forex Trading Coach Ervarings van klante van die Forex Trading Coach Vir dié van julle wat is skepties oor 'n belegging in 'n handel natuurlik lees deur al die resensies vir Andrews opleiding op hierdie site. Ek lees elke een en was oortuig dat hierdie kursus die moeite werd was om te probeer. Dit was 'n groot besluit. Die kursus is baie deeglike en Andrew is ongelooflik reageer met enige vrae wat jy het. So dont dink dat jy net die aankoop van 'n paar video's en jy gelaat om dit uit te vind op jou eie. Ive het die loop vir ongeveer 2 maande nou en Ive net klaar deur elke opleiding video vir die tweede keer. Dit is die moeite werd om te gaan oor ten minste twee keer om seker te maak jy het 'n goeie begrip van hoe om die strategie behoorlik toe te pas. Ek is van plan op te gaan deur middel van die video's weer in 'n paar weke. Die strategie is solied en dit voel goed in aksie om te sit. Wat ek bedoel is dat wanneer jy 'n handelsmerk te betree, weet jy die maksimum wat jy gevaar en jy weet wat jou wins teiken is. Die stelsel herinner sterk aan dat jy ambagte wat 'n goeie beloning-tot-risiko verhouding bied moet neem. Die meeste bedrywe sal wees 2: 1, 3: 1 of nog beter verhoudings. Dit is nie 'n stelsel wat sal toelaat dat jy jou rekening in die moeilikheid te kry, selfs al 'n paar ambagte in 'n ry gaan teen julle. Die meeste wat jy die risiko van 'n bedryf is 0,5% So as jy handel dryf 'n $ 5,000 rekening, die meeste wat jy kan verloor op 'n handel is $ 25. Ek slaap maklik om te weet dat selfs al is al my oop ambagte gaan suur ek sal steeds in 'n goeie toestand en kan voortgaan handel die volgende dag. Daar is baie sleg kursusse en Goeroes daar buite wat net jou geld wil hê. Hulle gooi saam 'n paar vullis stelsel en verkoop dit net om pad hul eie beursies. Andrew is heeltemal anders. Ive waarskynlik geskryf hom meer as 10 e-pos in die laaste 2 maande ( 'n paar baie langdradig) en hy was nog altyd vinnig terug en vriendelik gekry om my terwyl om seker te maak om my te lei in die regte rigting. Hy is 'n ware man wat blyk te handel lief en is lief vir die onderrig van ander. Om alles op te som, kan jy nie verkeerd gaan met hierdie kursus gaan. As jy op die heining dan hoop ek dat jy ten minste stuur Andrew 'n e-pos en gesels met hom. Enigiemand wat die opleiding ernstig neem en vra vrae wanneer hulle gestonk sal slaag. Maklikste 100% 5-ster gradering wat ek ooit kon gee. Oklahoma, VSA, 29 Mei 2014 Ek het Andrew Mitchem se kursus bestudeer nou sedert die einde van 2013 My lewendige rekening is op en af. Ek erken gefrustreerd by tye, maar "welkom om forex". Sy kursus my gedagtes oop om meer van die eenvoudige dinge oor forex. Lees sy boek, en jy moet het pretty much die spyker op die kop van my kort ervarings van die saak. Daar is so baie aanwysers en dit raak so damn verwarrend. Ek kan net nie lyk om die "heilige graal" aanwyser vind. En ek weet hoekom nou, beteken dit nie bestaan ​​nie. Andrew se kursus vir my die basiese nodige gereedskap en rigting gegee om pad my forex in die regte rigting. Sy tweeweeklikse webinars waar hy "leef" handel en selfs neem ambagte van ander studente is iets wat ons almal betrekking op. Andrew wil hê jy moet leer om te handel deur jouself en suksesvol te wees. Forex is 'n konstante leerproses maar om iemand soos Andrew Mitcham aan jou kant, kan dinge net beter raak. Baie dankie aan die Forex Trading Coach en 'n 5 ster gradering al die pad. Melbourne, Australië, 16 Mei 2014 Ek sou raai Andrews natuurlik vir almal wat gemotiveer en op soek na 'n hoogs professionele mentor om hulle handel doelwitte te bereik. Trading is nie maklik nie en daar is geen magic bullet. Na baie jare van die werk op die handel op en af, het konsekwentheid altyd die struikelblok vir my. Ek geïdentifiseer met en het baie van wat Andrew bespreek wanneer adviseer oor die strikke en slaggate van die saak beleef. Andrew het 'n fantastiese mentor gewees, en ek kan nie hoogs genoeg van hoe sy ondersteuning, onderrig, natuurlik, live webinars my handel en my lewe verander het praat. Nadat nou gevind vir die eerste keer die magie van konsekwentheid en beskerming float strategieë ek selfvertroue het my loopbaan van 22 jaar na te streef handel voltyds en op soek na my familie, te danke aan Andrew. Andrews kursus is 'n belegging in die onderwys, ingesteldheid, en 'n fantastiese mengsel van aanlyn (wanneer dit jou pas) leer en lewende handel. Wat fantasties vir my jongleren gesin, en tot baie onlangs 'n loopbaan. Ek het baie tevrede met die resultate van die afgelope paar maande, en kan uiteindelik begin samestelling en groei my grote float. Ek glo ons is baie gelukkig om so 'n eerlike, hoogs geskoolde, ervare en professionele forex handelaar bied so 'n geleentheid om uitstekende resultate te bereik. Ons sien daarna uit om voortgesette leer, sukses en slyp my vaardighede. My enigste spyt is dat ek hierdie kursus 'n paar jaar gelede didnt vind. Dankie Andrew. Victoria, Australië, 13 April 2014 Ek is die handel live vir ongeveer 18 maande met 'n baie sporadies en strydig resultate. Ek het belê in kursusse met geen aanwysers en handel baie selde wag vir diegene A + om saam te kom, maar ek het altyd gevoel iets is weg uit die legkaart van die saak. Ek is na aanleiding van PM vir meer as 'n jaar, bygewoon sy webinars en ontvang sy daaglikse krag en swakheid waarskuwings deur BBV. Toe het ek besluit na die ander verloor maand Ek het hulp nodig, dus is ek natuurlik gekoop. Ek het die kursus het vir minder as 2 weke Ek het reeds 7 wen ambagte in 'n ry om te veg my pad terug van wat 8,5% laer as my rekening net om 0,9% laer. Die ambagte Ek het hierdie maand 44 geneem in totaal, 14 wen, 20 verloor en 10 gekanselleer. Hierdie resultate vir my is verstommend en vir die eerste keer in 18 maande wat ek kan sien waar hierdie reis is my neem. Ek is baie bly die kursus te gekoop het en sien uit na die twee weeklikse live handel webinars waar ambagte bespreek, geneem en enige vrae beantwoord. Ek sal 'n verdere werk na 'n paar maande. In elk geval ek is af na 'n paar meer ambagte te plaas. Crawley, United Kingdom, 3 April 2014 Werk na my vorige hersiening: Trading het baie goed tot dusver. 1 Beloning / Risiko en selfs tot 8:: Baie van my ambagte het 3 is 1. Deur die speel van 'n goeie verdediging in die beskerming van my aandele en die behoud van risiko klein, dit maak dit makliker om 'n tendens te volg. Andrew regtig jy leer hoe om handel te dryf, te danke afrigter! 2014/02/20 5 Stars Ive is 'n student van Andrews vir 'n paar maande nou en ek het gedink dit sal lekker wees om 'n resensie pad te stuur. 'N bietjie agtergrond: Ive is die handel Forex vir 'n aantal jare, op en af ​​en soos die ander is gesê, kry jy jou geld werd. Andrew is altyd bereid om in 'n professionele wyse, hetsy sy plaas daagliks sterk - en swakpunte of beantwoord my e-pos, hy doen regtig die mentor rol ernstig op. Andrew leer jy oor die lees van prysvlakke, in my mening, as die enkele belangrikste aspek van Forex. Op die reis om 'n dag handelaar, ek het gesien ander handelaars net barraging en smous hul gunsteling aanwyser, en hoewel hulle goeie koop / verkoop seine kan gee, dont hulle regtig vang die hele prentjie wat handel 'n dinamiese mark. Verdra my, as ons probeer om ambagte basis van miljoene ander spelers sentimente, vooroordele, handel tye, wisselvalligheid keer neem, is ons op soek na 'n statistiese nagmerrie! Maar met die ingesteldheid en handel filosofieë beklemtoon deur Andrew, kan dit regtig help dat reuse pak. Met Andrew, gebruik ons ​​aanwysers, maar dit is nie die enigste rede waarom jy 'n handelsmerk sou neem. Trouens, hulle vul die vermoë van lees prys. Handel wat jy sien, nie wat jy dink. Wag vir die handel na julle te kom. Moenie oor die handel. Al hierdie handel en alledaags spreekwoorde, hoor ons hulle al die tyd uit verskillende beste handelaars advies om towenaars boeke te bemark, ens Ons hoor dit al die tyd, maar dit gaan in een oor en uitgange uit die ander. My idee om jou met betrekking tot verstaan ​​hierdie waarhede in die handel, leer om PRYS lees. Andrew doen dit. Na afloop van die mentorskap van Andrew, dit amper soos 'n derde oog op die markte. Die moeilik om te verduidelik, maar wanneer jy daar kom, sal jy weet wat Im praat. Behandel handel soos 'n besigheid en alles wat tyd en moeite wat dit neem vir jou om suksesvol te wees, doen dit. As jy bereid is Arent om, sou ek sê vir julle nou, moenie moeite doen om in die saak. Dit klink hard, maar ek is nie hier om soet onbenullig fluister in jou oor, my resensie is om jou te laat weet dat die werklikheid van die saak. Gelukkig handel almal Ek het 'n student nou vir ongeveer 'n maand en ek moet sê Andrew is top met sy leer. Met sy lewendige Webinars, jy nie net leer baie, maar jy sien hom gaan oor sy verlede ambagte met verduidelikings en neem nuwe ambagte op live rekeninge. Andrew het verskeie rekeninge wat hy handel dryf met en hy wys jou twee van hulle met die live Webinars. Met sy strategieë, kon ek 'n ongelooflike 15,6% wins te verkry tot my rekening in een week! Verder, Andrew leer groot risiko beloning en geld bestuursvaardighede om al sy lede as 'n riglyn om te volg. Met sy daaglikse analise, dit gee sy lede 'n geleentheid om te kyk vir ambagte in die rigtings hy voorspel en ek werklik beveel sy afdeling vir almal op soek na hul forex. Dankie baie Atlanta, VSA, 3 April 2014 Ek het 'n student nou vir ongeveer 'n maand en ek moet sê Andrew is top met sy leer. Met sy lewendige Webinars, jy nie net leer baie, maar jy sien hom gaan oor sy verlede ambagte met verduidelikings en neem nuwe ambagte op live rekeninge. Andrew het verskeie rekeninge wat hy handel dryf met en hy wys jou twee van hulle met die live Webinars. Met sy strategieë, kon ek 'n ongelooflike 15,6% wins te verkry tot my rekening in een week! Verder, Andrew leer groot risiko beloning en geld bestuursvaardighede om al sy lede as 'n riglyn om te volg. Met sy daaglikse analise, dit gee sy lede 'n geleentheid om te kyk vir ambagte in die rigtings hy voorspel en ek werklik beveel sy afdeling vir almal op soek na hul forex. Dankie baie Oregon, VSA, 2 April 2014 Andrew Mitchem met Forex Trading Coach het 'n uitstekende opvoedkundige en daaglikse pick stelsel. Ek is tot 15% tot dusver dié kalenderjaar met behulp van sy daaglikse optel. Die opleiding stelsel is uitstekend en baie professioneel. Hy breek die lesse af na byt grootte stukke, sodat jy 'n konsep te begryp op 'n slag. Ek raai Die Forex Trading Coach / Andrew Mitchem! Melinda Rossiter Adelaide, Australië, 13 Maart 2014 Andrew Mitchem met Forex Trading Coach het 'n uitstekende opvoedkundige en daaglikse pick stelsel. Ek is tot 15% tot dusver dié kalenderjaar met behulp van sy daaglikse optel. Die opleiding stelsel is uitstekend en baie professioneel. Hy breek die lesse af na byt grootte stukke, sodat jy 'n konsep te begryp op 'n slag. Ek raai Die Forex Trading Coach / Andrew Mitchem! Paul Ashcraft AUBURNDALE Florida, VSA, 5 Maart 2014 Ek was op die punt om op te gee op Forex Trading, toe ek oor Andrew Mitchem webwerf het per toeval, en het besluit om hierdie kursus 'n laaste drie te gee na die stuur van hom 'n paar e-posse, waarvan, het hy my onsekerheid opgeklaar. Ek het die handel deeltydse vir die afgelope 1 en 'n half jaar en het persoonlik belê in 3 ander kursusse, waarvan nuttig in grypende die spel van forex, maar dit het my nie te voorsien met die konsekwente resultate wat ek wil bereik. Die rede waarom ek hierdie kursus 'n 5 ster sou koers is as gevolg van die volgende redes: 1. Ek kan onmiddellik verstaan ​​wat ontbreek in my teregstelling en die beste deel is dat dit in alle tye rame toegepas kan word. 2. Elke uitvoering is met 'n vaste persentasie verliese aan jou rekeningkundige, dus sal jy altyd beskerm jou skoolhoof rekening. Ek het uiteindelik verstaan ​​hoe om dit gedoen te kry en nie bang te stel Stop posisies bereik wees. 3. Daar is spesifieke identifikasie van Entry met behoorlike dissiplinêre stappe, waar jy dit maklik kan volg. Dit gesê al die bogenoemde, sal hierdie kursus nuttig wees as jy die waarskynlikheid van forex verstaan ​​en jy moet 'n baie dissipline toe te pas en te hou by die reëls om sukses te verseker. Kom ons konsekwentheid in die handel. Singapoer, Singapoer, 4 Februarie 2014 Sedert 'n belegging in Andrews Natuurlik het ek gevind het hom baie nuttig beide mondelings en deur middel van geskrewe notas om my te help deur middel van verskeie punte van begrip FX. Ek kan aanbeveel vir enige handelaar op enige stadium van jou vordering met FX handel indien daar enige punt wat duidelikheid eenvoudig vra weg en Andrew is beskikbaar. Thames, Nieu-Seeland, 3 Februarie 2014 Ek het onlangs onderteken tot Andrews natuurlik en ek het oor die materiaal oor Kersfees wanneer die markte stil was. Die meeste van die inligting wat ek het voorheen geleer het, maar deur trial and error oor 2-3 jaar handel. Tog het die manier waarop natuurlik stokke om die noodsaaklike inligting en beklemtoon die lae risiko benadering die manier wat ek voel oor handel omskep. Ek is baie meer bereid is om te volg deur op goeie setups en ek vind dat deur volgende Andrews Daily Handel voorstelle, ek leer deur te doen. Ek is nie 'n ware geld nog (sy enigste is 1 maand), maar ek vashou aan die program en sal dit gee 'n behoorlike pad. As 'n gefrustreerde handelaar, kan ek die lig aan die einde van die tonnel, solank as wat ek volg die loop beginsels van behoorlike geldbestuur en lae risiko per handel. Ek wouldnt huiwer om die kursus aanbeveel aan enigiemand van beginners tot ervare. Alan Prothero Melbourne, Australië, 31 Januarie 2014 Andrew het alles gedoen baie goed dat hy gesê het hy vir my sal doen. Sy flair vir onderrig, sy aandag en sensitiwiteit vir beginners nog spyseniering vir die mees ervare handelaars is baie duidelik in die lewende handel webinars en die res van die goed volgorde en gestruktureerde video-kursus. Hoe harder die vrae hoe beter is die antwoorde raak. Die werk / lewe balans sy leerstellings bied buitengewone en maklik verstaanbare. There is 'n baie subtiele om suksesvol handel en sy aandag aan detail is uitstekend. Uiteindelik meet hy sy eie sukses deur sy studente slaag. As jy jou tydwaarde en jy het die passie, sal jy vind hierdie kursus genotvolle, billik gewaardeer en lonende betrekking tot die poging een plaas in. Rick Cameron Milton, Nieu-Seeland, 1 Januarie 2014 Ek sukkel om te weet waar om te begin met hierdie resensie vir 'n eenvoudige rede wat ek nie regtig met behulp van Andrews stelsel / metode in sy geheel op die oomblik en ek wil heeltemal duidelik oor wat om te wees. Hoewel dit belangrik om daarop te let ek gebruik kennis opgedoen van Andrews kursus in my handel elke dag. Jy kan sê hoekom gee jy hierdie 5 sterre as jy nie op die oomblik gebruik van die stelsel. Die rede daarvoor is eenvoudig die kursus en stelsel is uitstekend, maar ek is 'n verstok tinkerer en tinkered totdat ek iets wat is niks soos die oorspronklike ontdek, maar dit pas my baie goed en werk vir my. Dit neem niks weg van die oorspronklike is dit net 'n weerspieëling van my natuur Im bang! As ek dan kon gee 4 1/2 sterre Ek sou Ek het 'n paar van die goeie en slegte resensies hieronder en 'n paar van die negatiewe kommentaar is gelees, na my mening, redelik belaglik en 'n paar lyk om te besin oor die skrywer van meer as die onderwerp. In elk geval hier is 'n kort opsomming van my oog van Andrew en sy afdeling (ek het die aanbod van 12 maande deur BBV FWIW): Andrew is die volkome professionele. Sy kursus is baie goed voorberei, hy was nog altyd gereageer op vrae en strydig met 'n paar van die kommentaar hieronder Ek het nog nooit spam met enige vorm van bemarking guff of verkoopspraatjies. Dit lyk of hy ook soos 'n werklik lekker vent wat wil hê dat jy om goed te doen. Die kursus self sal help om elke beginner / sukkel handelaar maak vordering. Dit dek baie belangrike handel gebiede soos geld bestuur, dissipline, beplanning, wanneer dit nie om handel te dryf en natuurlik met behulp van Andrews prys aksie-gebaseerde stelsel wat nie té ingewikkeld. So in opsomming 'n baie goeie all round pakket. Sal dit maak almal suksesvol? Geen so is dit duidelik dat sommige mense nie bereid is om in die moeite wat nodig is om te sit of net nie die dissipline of ingesteldheid om suksesvol te wees, maar Andrew sal help lei jou in die regte rigting. Sterkte almal. Dave W, Manchester Verenigde Koninkryk, 12 Desember 2013 Sy was 3 maande sedert ek die kursus begin. Dit het my sowat 'n maand om dit te leer. Die kursus self is suiwer logika: maklik om te verstaan, maar die kennis is absoluut voldoende om te begin beheer van jou geld goed te begin sien prys aksie en goeie setups 'n handel te betree. Ek het gesê simpele ja, maar as jy begin met die skep iets vir jouself, sal dit (as dit sal) neem jy 5-10 jaar, nie minder nie, IMHO. 2000 $ - is nie 'n lot vir die ervaring van die professionele handelaar en vir die stoor van jou 5-10 jaar van die lewe in die geval wat jy leer FX deur jouself. Handelaars gebruik gewoonlik 'n woord handel en strategiese maw die reëls wat hulle skep 'n suksesvolle handelaar geword. Sommige strategieë werk vir 'n week, 'n paar vir 'n jaar, maar eendag 'n handelaar besef dat sy strategie is nie goed nie as die mark voortdurend changing - ek gelees en gehoor oor sulke kla baie. In Andrews geval, sou ek nooit gebruik 'n woord strategie. Dit is meer die begrip van die tegniese kant van FX mark, met al sy verander - dit sal nooit wees verouderd. So, volgende maand Ek verhandel demo - 70% van verliese as gevolg daarvan, maar die probleem was beslis in my. Ek was te ontspanne handel demo en het 'n bedryf, selfs al is die opstel was nie goed genoeg nie. So, het ek begin werk aan my foute, geleer hoe om sterk - en swakpunte van die munt pare korrek analiseer en na die 2 maande, het ek uiteindelik gedeponeer paar onbeduidende bedrag en begin handel lewe. Natuurlik, was daar 'n paar onttrekkings, sommige foute, maar na 5 weke, my wins is + 70% nou. Im 'n realistiese en ek weet dat as daar was 'n groot deposito, sou ek nooit daardie wins te maak, want ek het nooit sou waag meer as 0,5-2% van die rekening per handel. In my geval, ek gewaag tot 10% per handels - net as gevolg van die klein deposito. Wie sê dat die kursus is 'n vermorsing van geldmag sy nie waar: Om die storie kort te maak. Andrew as 'n mentor is unique - onderrig is my beroep (in die diploma) en ek weet wat Im gesê. Alles in ag genome, sy wil die kollege: sommige mense sal nooit kry wat 'n mentor wil verduidelik, ander harde werk en uitstekende resultate in die toekoms te bereik. Ek persoonlik wil die "ander" aan te sluit en sal my bes doen om die handel my enigste werk Russiese Federasie, 7 Desember 2013 Daar is 'n paar dinge wat Andrew Mitchems kursus is NIE. Dit is nie 'n sein diens en dit is beslis isnt iets wat opgetower op die ingewing van die oomblik. Ek het 'n paar jaar handel aandele en lasbriewe en het onlangs besluit om te skuif na Forexafter doen al die vrye, vrylik beskikbaar kursusse daar buite, ek nog steeds nodig om te verifieer / leer 'n strategie wat Icould my nuwe gevind PA kennis toe te pas om. Dit is hier waar Andrews natuurlik het waarde vir my is dit 'n goeie en logika Strategie om PA bewys met verloop van tyd deur Andrew om doeltreffend te wees. Daar was 3 kriteria vir my om die betaling roete 1 neem) die afrigter moet 'n handelaar in die eerste onderwyser tweede 2) Wys my dit werk nie. 3) Geld bestuur is 'n kritieke oorweging vir my en Andrew het 'n baie goeie strategie vir MM sowel. Live sessies is insiggewend as sy daaglikse handel rigting voorstelle. Fib instrument lyk fantasties, maar ek is nog steeds om dié byvoeging tot my arsenaal. Ek sal werk op 6months Auckland, Nieu-Seeland, 1 Desember 2013 Ek het meer in die afgelope week geleer met jou kursus (veral wat ek verkeerd gedoen het) as wat ek gedoen het in die afgelope jaar van trial and error, forums en web soektogte. Ek is baie meer selfvertroue dat ek handel kan bemeester met jou leiding as 'n handelspos afrigter dit nog baie dankie! Sebastian Herrmann, Auckland, Nieu-Seeland, 15 November 2013 Hallo Mede Forex Traders, Ek het gedink id post 'n update van my ervaring met Andrews Forex Kursus. Im nou sowat vyf maande sedert die aankoop van die program en is baie tevrede met die resultate. Dit het my 'n paar maande om al die lesse in die kursus leer, maar twee maande gelede, dinge begin regtig bymekaar kom. In September, was ek in staat om 18% Handel maak meestal die 5 en 15 minute kaarte. In Oktober het ek die handel baie hard en begin handel die 1 minuut kaarte 'n bietjie. Ek is reeds 25% vir die maand en nog 'n ander week en 'n half om te gaan in die maand. Die belangrikste ding om te verstaan ​​oor hierdie kursus is dat dit gee jou die gereedskap wat jy nodig het om handel te dryf enige tyd raam. Dit is duidelik dat hoe korter die tyd, hoe meer geleenthede te bied hulself. As iemand ambagte net die daaglikse tyd raam, kan hulle net 7 goeie handel set-ups per week. Omdat ek handel korter tydsbestek, kry ek soms dat baie set-ups per sessie. (Ek handel die Asiatiese en Londen sessies). Ive betrokke is in die handel in die een of ander manier vir ongeveer tien jaar. Ive verhandel opsies, pennie aandele, en nou forex. Ive lees sowat 100 boeke oor handel en geneem 'n paar kursusse van professionele handelaars. Ongelukkig, totdat ek Andrew ontmoet en geleer sy stelsel, kon ek nie winsgewend handel te dryf. Die beste ding omtrent my tien jaar van nuttelose handel was dat ek het waardevolle mark ervaring en het straat-smart in die handel gemeenskap. Ek kan die verskil tussen iemand wat 'n winsgewende handelaar en iemand wat net 'n program om 'n bietjie geld te maak is die verkoop van vertel. Andrew is nie net 'n winsgewende handelaar, hy is in 'n uitgesoekte groep van die handelaars wat uiters vaardig. Nuwe handelaars het 'n moeilike tyd te weet watter tipe resultate uitsonderlike is. ID raai lees Jack Schwagers Market Wizards boeke. In hierdie boeke, Schwager onderhoude 'n handvol van die wêreld se beste handelaars, mense wie se uitslae het uitsonderlike oor die langtermyn nie. Andrews resultate aan of hoër die resultate van hierdie handelaars, en ek glo Andrew moet erken word as een van die wêreld se beste handelaars. Dit is ongewoon vir handelaars wat Andrews vlak te bereik om hulp aan ander handelaars bied. Die meeste van die werklik uitsonderlike handelaars Ive bekend oor die jare baie huiwerig om geheime weggee nie. Ek voel baie gelukkig Andrew het ontmoet toe hy altyd vrygewig met sy kennis is. Ek dink dat iemand van sy kaliber kon wees bestuur van 'n groot hedge fund en getrek op pad na George Soros of Paulus Tudor Jones. Ek dink Andrew het besluit dat omdat hy werklik geniet die hulp van ander handelaars, dit is wat hy gaan om te fokus op. Hy is in die proses van die opstel van 'n forum op sy webwerf vir kliënte om met mekaar te help byeen te bring vir ons as 'n gemeenskap. Im baie opgewonde oor hierdie, want ek sien uit daarna om te help ander handelaars. Danksy Andrew, Im op soek na nie hoef te bekommer oor geld anymorequite waarskynlik vir die res van my lewe. Daar nie die geval blyk baie anders vir my om te doen nie, maar help soveel mense as wat ek kan. Ek hoop om te volg in Andrews voetspore en doen net dat. As ons terugkyk oor die afgelope tien jaar, sy ongelooflike vir my hoeveel mense in die handel gemeenskap Ive teëgekom wat net uit om hulself te verryk. Ek voel nie dat die pad oor Andrew glad. Hy is die mees eerlike en hulpvaardige persoon Ive ontmoet in my tien jaar van die saak, en een van die beste ouens Ive teëgekom in 'n lyn van werk Ive in nie. Hy was nog altyd my e-pos beantwoord baie vinnig en gelei my in die manier wat ek nodig. Hy is so beleefd en pasiënt in die webinars, sy 'n plesier om te leer van hom. Ek dont dink 'n persoon wat oor handel passievol kon verkeerd gaan koop sy program. Ek is so bly dat ek gedoen het. My lewe sou nie dieselfde as ek hadnt wees. Ek hoop om 'n paar van julle in Andrews live webinars sien. Ek is Robert, Die 5 minute grafiek guylol. Siek my bes doen om jou te help om saam! Robert Cowles, Portland, Oregon, VSA, 20 Oktober 2013 Hi net uit op pragtige Raglan strand terug by die huis in Nieu-Seeland ná 'n beroep op Andrew op sy plek naby Hamilton, en het gedink id laat julle almal weet wat ek gedink het van die besoek terwyl dit al vars. Ek het 'n uur gratis afrigting toe ek Andrews bespreek natuurlik 'n paar maande terug en ons het gedink, want ek al die pad hier uit Duitsland besoek, Andrew dalk in staat wees om my te druk op die dag van my man en ek was verlede kom was, en so dit was. So natuurlik gespring hy reguit in die kaarte en gepraat oor die ambagte hy aangehad het, en al die terwyl die ondersoek na my wete / ervaring vlak, en net regtig beklemtoon al die basiese beginsels soortgelyk aan die manier wat hy doen in die lewe handel webinars. Mense het gepraat oor sy openheid en egtheid in ander poste en ek kan van harte bevestig dat, en eintlik in iemand se huis vir 'n paar uur is regtig die beste manier om te leer ken hulle isnt dit? So, die eerste ding wat ek opgemerk dat daar was niks uit plek, selfs met 5 normale mal kinders en 'n hond, en in sy handel kamer was dit dieselfde, items op die kalender netjies gekruis af te lys te doen op 'n bietjie wit bord. sakrekenaar om dit te doen die risiko beloning in die middel van die tafel. Nie beheer nie, maar beslis sou presisie die woord, plus 'n sterk gevoel van dissipline. En ja, ek sou sê wat afkomstig is van wie hy is sleutelelemente vir 'n professionele handelaar sowel wouldnt jy saam? In die tweede plek wat ek opgemerk het, was sy passie vir onderrig wat ten minste net so sterk soos sy passie vir verhandeling was. Hy is 'n goeie motiveerder en is regtig op 'n mini-sending na mense met talent en deursettingsvermoë help om net te neem die paar nodige stappe doen om hul voorsprong, 'n bietjie soos 'n soort meester vakman met sy vakleerling kry. Derdens Wat my opgeval het, was sy baie konserwatief, lae risiko mentaliteit. Dit lyk of hy 'n veilige sone hy gemaklik met gevind het. Hy het 'n groot familie en hy is die broodwinner, so daar is geen ruimte vir spekulasie, eerder duidelik regverdigbaar aanduidings vir hoër waarskynlikheid ambagte, en presies dit is genoeg om die balans in die rigting van konsekwente winsgewendheid punt. Ons weet hy het winsgewend Ek dink ongeveer 4 jaar vreemd en hy nie die geval werklik meer as om die 5% merk stoot sy doelwitte nie. So, wat beteken dit vir my is dat konserwatisme betaal af! Naskrif: het net 'n ander intensiewe webinar met Andrew vandag, en geleer 'n nuwe benadering eintlik uit een van sy studente 'n mooi bedrag van hooi toepassing Andrews metodes om die 5 minute kaarte nou kan ek nie wag vir die New York oop om dit te probeer ! Ulrike Parker, Wuppertal, Duitsland, 23 September 2013

No comments:

Post a Comment