Friday 13 October 2017

Drie Tricks Ek Wens Ek Geweet Toe Ek Die Eerste Begin Handel


Drie Tricks Ek wens ek geweet toe ek die eerste begin handel ... Posted 2009/06/05, 09:00 EST deur Sean Hyman van worldcurrencywatch Om iets van 'n veteraan in die valuta-markte nou, daar is baie van die dinge wat ek doen op auto pilot wanneer ek handel. Maar dit was nie altyd die geval nie. Ek het 'n paar truuks geleer het oor die afgelope paar jaar dat handel gemaak het baie makliker. Eerlik, ek wens ek het al hierdie truuks bekend wanneer ek eers begin, so ek kon 'n meer suksesvolle handelaar gewees, vinniger. Ek wil dieselfde vir jou, so vandag gaan ek julle alles leer die truuks Ek moes op die harde manier leer ... 1. Moet nie net Handel Omdat die mark is oop Jy sien, ek het gedink dat enige tyd die mark is oop was 'n goeie tyd om handel te dryf. Maar uiteindelik het ek geleer dat jy nie wil hê om handel te dryf wanneer die Asiatiese mark eerste Sondag open, en jy nie wil hê om handel te dryf in die New York mark op 'n Vrydagmiddag. Hoekom is dit? Die groot interbanks dat die volume bied nie reg in te spring met albei voete op Sondae. Trouens, die volume regtig nie optel tot Maandagoggend. Dieselfde geld vir Vrydae. Sodra die klok slaan middag op Vrydag, dit is altyd beter om uit jou ambagte, tensy jy van plan is om hulle oor die naweek te hou. Die volume van die groot interbanks begin om vinnig te vervaag, want hierdie groot banke draai hul week veel vroeër as jou gemiddelde kleinhandel handelaar. So, dit is baie nuttig om handel te dryf wanneer die groot ouens is die handel, en wees uit die markte as hulle nie handel. Wenk: As jy wil weet wanneer die diepste volume is in die geldeenheid mark, dit is tussen ongeveer 03:00 EST en 12:00 EST. Die Europese markte is oop gedurende hierdie uur, en dit dek ook deel van die New York handel sessie. Dit is wanneer die mark is geneig om die mees beweeg. Dit beteken dat jy kan die beste versprei tussen jou koop aanhalings beveilig en te verkoop omdat die hoër volumes dat jy minder per handel te betaal. 2. Moenie kompromis Nuus Events Baie handelaars moedig jou aan om af te handel die nuus. Maar die probleem is goeie nuus beteken nie altyd 'n geldeenheid sal optrek, en slegte nuus beteken nie 'n geldeenheid sal altyd afgaan. Dit is nooit so maklik nie. As jy nuusgebeure handel lank genoeg, besef jy dat dit nie beter is as 'n muntstuk flip op die ou end. Trouens, as 'n eksperiment Ek het 'n groep handel af van nuusgebeure rondom die klok vir 30 dae. Toe het ek hulle doen dit vir nog 'n paar maande. Jy weet wat die uitkoms was? Aan die einde van elke maand, was hulle omstreeks gelykbreekpunt (gee of neem 'n bietjie) elke maand. Hoe is dit moontlik? Dit is omdat die mark verwag dikwels goeie nuus voor dit gebeur. As gevolg hiervan, handelaars koop 'n spesifieke geldeenheid preemptively en dit saamtrekke voor die tyd. Dan is geneig dieselfde geldeenheid te verkoop 'n bietjie wanneer die goeie nuus kom uit. Dit beteken egter die mark nie altyd verwag goeie nuus uit te kom vir 'n spesifieke geldeenheid. Wanneer dit gebeur, kan die geldeenheid tydren as die nuus kom uit. Dieselfde geld vir slegte nuus. Dit gebeur so dikwels dat jy eindig met ongeveer dieselfde kans as 'n muntstuk gooi aan die einde van elke maand. So moenie jou tyd met nuusgebeurtenis handel mors. Ook besef dat die groot banke nie algemeen plaas posisies rondom hierdie gebeure. So het die volume word dun en slegs die "dom geld" is jaag hierdie ambagte in die dun volume. 3. Begin met 'n BH rekening en Handel Minder As jy dink jy moet Die laaste ding wat ek wens ek het 'n lang tyd gelede geleer is om te begin met 'n goed gekapitaliseer rekening en handel net een of twee baie totdat ek het 'n goeie gevoel vir die plek waar die mark is op pad. Jy sien, baie handelaars vra hul makelaars, "Hoeveel moet ek 'n rekening te begin met?" Nee, moet hulle vra, "Hoeveel is verstandig of prakties om te begin met?" Jy sien, as 'n paar normaalweg beweeg 100 pitte per dag en jy het 'n Amerikaanse $ 300 rekening, dan kan jy 'n derde van jou kapitaal te gebruik in een handel sessie (selfs as jy net die handel 'n enkele mini-lot!). As jy egter begin met 'n groter rekening, sê Amerikaanse $ 5000, dan het jy 'n groter ruimte vir foute. Jy kan handel daardie selfde mini-lot, verloor 100 pitte, en jou rekening sal net af 2% wees, in teenstelling met 33%. Sien die verskil? Een daarvan is verhaalbaar en die ander waarskynlik nie! Leer om handel te dryf klein met 'n goed gekapitaliseer rekeninge en jy is geneig om te slaag. Ignoreer hierdie reël en jy sukkel in jou ambagte. So, woord van hom wat wys: Leer uit my foute en red jouself 'n geruime tyd. Oor die outeur: Sean Hyman spandeer sy dae onderrig sy mede-professionele mense in die bedryf hoe om die $ 4 triljoen valuta mark te verhandel. Nou bring hy sy 15 jaar van finansiële ervaring vir jou. Van langtermyn valuta strategieë, vinnige FX-handel beweeg gewoonlik gereserveer vir die professionele mense, Sean sal jou vertel alles wat jy nodig het om te weet om te slaag in die valuta-markte.

No comments:

Post a Comment