Monday 16 October 2017

Stock Options Trading Gee Beleggers Finansiële Vryheid Want Dit Laat Jou Te 'N Inkomste Sour


"Stock Options Trading Gee Beleggers Finansiële Vryheid want dit laat jou 'n inkomste bron wat jy beheer" Stock opsies handel help beleggers wat moeg is van die verlies van geld in die aandelemark te verdien 2-5% per maand sonder om vasgenael voor die rekenaar die hele dag. Met tradisionele belegging wat jy kan net geld maak wanneer aandele optrek, maar opsies handel kan jou help om nooit 'n groot verlies in jou portefeulje ooit weer ly. Kyk na die onderstaande kort insiggewende video vir meer besonderhede. Word 'n lid van die gemeenskap En leer hoe om meer inkomste te verdien. Meer familie tyd. En gee terug aan die gemeenskap. In hierdie les sal jy sien hoe mense gebruik voorraad opsies om deel te neem in die beweging van aandele hulle kyk. 'N vinnige herhaling van die vorige lesse: Stock opsiekontrakte gee jy die "regte", maar nie die "verpligting", om aandele van 'n voorraad op 'n "stel die prys" te koop of te verkoop voor of op 'n gegewe "date" (tydperk). Stock opsies handel is die koop en verkoop van die kontrakte. As 'n voorraad opsie handelaar jy gaan 'n relatief klein bedrag te belê geld om 'n "kontrak" wat iets groter beheer te koop. Jou navorsing vir jou vertel dat jou kontrak sal toeneem in waarde voor 'n sekere datum. Wanneer dit toename doen in waarde, jy gaan om die kontrak te verkoop vir 'n hoër prys as wat jy daarvoor betaal het en sak die verskil. 1 voorraad opsiekontrak = 100 aandele van voorraad 'n maatskappy se. So wanneer jy koop 1 kontrak jy die reg om te koop of te verkoop 100 aandele van daardie voorraad te koop. A "Call opsie" gee sy koper die reg, maar nie die verpligting te "koop" aandele van 'n voorraad op 'n bepaalde prys voor of op 'n gegewe datum. A + 52% Wins Trading Voorbeeld. Hier is 'n vinnige voorraad opsies handel byvoorbeeld op grond van 'n handelsmerk wat ek gemaak het. Jy doen 'n bietjie navorsing oor die gesondheidsorgbedryf. Jy kry 'n goeie geselskap en op grond van jou navorsing wat jy voel die aandele prys sal styg oor die volgende paar maande. Die naam maatskappye is Humana Inc. en die simbool is (HUM). Jy kyk op die aandele prys en "HUM" verhandel tans vir $ 42 per aandeel. Jy koop 10 opsiekontrakte wat jy gee die "reg om te koop" 1000 aandele van "HUM" op 'n "stel die prys" van $ 45 enige tyd tussen nou en Maart (tydperk). Die onderliggende sekuriteit: HUM Die verval maand: Maart Die staking of koopprys: $ 45 Die tipe opsie: Bel, die reg om voorraad te koop Die kontrakte kos jou $ 1,665. Dit is wat hulle was die dag wat jy dit gekoop het toe die voorraad verhandel teen $ 42 per aandeel werd. Dit $ 1665 is 'n klein prys om te betaal in vergelyking met die $ 42,000 jy sou betaal as jy die voorraad volslae gekoop ($ 42 * 1000 aandele). Agt dae verbygaan en die aandele prys van Humana Inc. verhoog in waarde as wat jy verwag. Die voorraad is nou handel vir $ 46 per aandeel. Jou kontrak is nou meer geld werd en jy in wese omdraai en verkoop dit aan iemand anders vir kan sê $ 2534. Deur dit te doen, sal jy 'n vinnige $ 869 of 52% opbrengs op jou geld te maak. Nie sleg vir 8 dae van werk. Dis voorraad opsies handel op sy beste! *** Asseblief moenie bekommerd wees oor wat jy verkoop jou kontrak of waarom hulle sou dit te koop. Vir nou net fokus op die feit dat jy 'n kontrak wat meer as wat jy daarvoor betaal het en jy gaan om dit te verkoop en sak die verskil werd. Nog onduidelik? Laat ek verduidelik voorraad opsies handel op hierdie manier. Onthou in 'n vroeëre les hoe die land kontrak opgetrek in waarde as die onderliggende bate is wat gekoppel is aan (rou grond) het opgegaan in waarde? Nou het ons 'n voorraad opsiekontrak en die waarde daarvan gaan ook wanneer die onderliggende bate is dit gekoppel is aan (voorraad) styg in waarde. Wil jy sien 'n ware handel? Nou dat ek het verduidelik voorraad opsies handel (die koop en verkoop van opsiekontrakte) jy kan sê vir jouself, "ja reg, dit klink goed in teorie, maar die getalle in die" HUM "voorbeeld is nie realisties". Fair genoeg! In een van die vorige lesse het ek jou Ek sal opsie handel te verduidelik en wys jou ook hoe winsgewend dit kan wees. Wat 'n beter manier om te wys jy dan 'n werklike lewe voorbeeld. Dit Humana Inc. voorbeeld hierbo is 'n ware handel ek gemaak het. Ek het $ 869 en 'n 52% opbrengs op my geld in 8 dae. Dit is die krag van handelsvoorraad opsies! As ek op soek was na 'n beter opbrengs op my geld as my onderlinge fondse verdien, dan is ek wil hier gedoen. Ek wil nie hê om 'n ander handel te maak vir die res van die jaar. Heck, ek kon twee jaar af te neem en nog klop my onderlinge fonds. Ek is 'n grap, maar ek dink jy my punt te kry. En as jy "nie" verdien die soorte opbrengste hierbo getoon toe ek hoogs stel voor jy kyk na die leer oor ons meer gevorderde opsies opleiding. In die "Opsie Wins Formule Tuisstudie Kursus" Ek kan jou wys dieselfde eenvoudige 4-stap proses wat ek gebruik om ambagte soos die een hierbo te maak. Of kyk net uit my privaat e-pos lys vir meer handel wenke en tegnieke nie publiek gedeel.

No comments:

Post a Comment