Tuesday 31 October 2017

Passiewe Residuele Inkomste


Passiewe residuele inkomste Outomatiese forex sagteware 038; passiewe inkomste Deur Owen Brown op 11 Januarie 2013 Outomatiese forex sagteware In die afgelope jaar het daar 'n groeiende bedryf in die outomatiese forex mark wat die Forex robot of outomatiese forex SoftwareIndustry was. 'N Aantal vaardig entrepreneurs het sagteware wat eintlik jou uit die vergelyking na genereer hande vry kontantvloei uit die Forex mark sal ontwikkel. Ek het persoonlik probeer 'n aantal verskillende robots oor die afgelope jaar. Ek het persoonlik gebruik TrendTrimmer en die AutoSkimmer, Forex Killer, FapTurbo, Forex Auto Pilot ProFx, Double Eagle uitbreek en 'n aantal ander. Die mees winsgewende vir my was FapTurbo. Die sagteware het 'n rekening het ek begin met $ 20.000,00 in $ 35,000.00 in net 5 dae! Ek is weggewaai. Minder as 3 dae later verloor ek $ 20,000 in een nag as gevolg van 'n dubbele probleem. 1) Niemand het my vertel dat ek die werk tyd van my rekenaar moet verander om die naweke sodat dit nie gedurende die week wanneer 'n robot is die handel byvoeg nie. 2) Die FapTurbo sagteware plaas stilletjies stop verliese so die makelaars die platform om jou stop verlies veroorsaak nie kan manipuleer. Wat met my gebeur het is die robot het my in 'n handels - en dan het my rekenaar 'n update en weer begin. Dit het die valse stop verlies wat geregistreer is by die makelaar. As die robot was nog op die kaarte sou dit goed gekry het my voor die vals stop verlies teiken, maar dit was nie. My rekening het so ver gegaan negatiewe ek het 'n marge oproep en verloor $ 20,000 was dit 'n harde les te leer. In elk geval FapTurbo is 'n goeie produk, maar die makelaars vinnig gevang op sy metodologie en die resultate begin afneem. Ek het uiteindelik gestop om dit te gebruik en begin handel myself. Ek het baie goed gevaar in die volgende 60 dae gemiddeld sowat 15% per maand of meer, maar dit was te tydrowend. Ek het toe ontdek wat ek voel die volgende evolusie in outomatiese Forex Trading en gekoop wat sagteware onlangs. As jy dit oorweeg om te genereer passiewe residuele inkomste deur middel van die Forex mark moet jy oorweeg ondersoek 'n aantal nie meganiese opsies. Een van die beste maniere om passiewe forex winste sonder die aankoop van sagteware of 'n inskrywing op 'n sein diens en skep veral sonder enige voorkennis om Forex Trading is om jou te laat iemand anders doen die handel vir jou. 'N goeie opsie is om professionele mense wat nie net ervaring in die Forex Trading bedryf het, maar het ook ondervinding het met die nuwe manier van handel forex genoem Binary Options. Dit laat 'n gesoute handelaar om hul winste te maksimeer en hul risiko te verminder deur deel te neem in beide metodes van die saak. Die maatskappy Ek verwys na heet Pip Mega en hulle word bestuur deur 'n baie ervare span van aanlyn-program administrateurs wie se primêre program genoem Fast Kontant Mega. Hulle besit ten minste 3 ander programme aanlyn dat almal nog bestaan ​​tot vandag toe en elkeen bied die vermoë daarvan om jou geld te werk vir jou om vaste daaglikse opbrengs vir 'n voorafbepaalde tydperk te voorsien. Die beste deel oor wat die handelaars by Pip mega om handel te dryf vir jou is dat jy kan begin met so min as $ 10,00 en sodra jy jou vertroue te bou wat jy kan verhoog jou rekening balans en daar is geen kommissies of bestuur fooie te betaal! Omdat die opbrengste is 'n hoë opbrengs is daar ook risiko as met enige ander tipe van handel so ek stel voor dat jy begin met soveel as wat jy kan bekostig om te verloor dan maak 'n daaglikse onttrek totdat jy al jou geld terug in jou sak. Van daardie punt op jou 'n gedeelte van jou winste kan herbelê terwyl altyd hou sommige vir jouself en jy kan nooit verloor 'n nikkel van daardie punt af. Alternatiewelik, indien jy regtig konserwatiewe Ek beveel die Private Mutual Fonds aangebied deur Miguel Bain wat 'n gesoute handelaar met 'n 20 jaar rekord van handel. Hy sal jou geld sit om te werk vir jou en jy betaal 'n konsekwent maandelikse betaling van tot soveel as 7%. Hy is die ware Jakob en bied video bewys van sy metodes en hoe hy jou laat geld.

No comments:

Post a Comment